05-01 Primero dia a la escuela - Reisverslag uit Brasilito, Costa Rica van Heleen Groep - WaarBenJij.nu 05-01 Primero dia a la escuela - Reisverslag uit Brasilito, Costa Rica van Heleen Groep - WaarBenJij.nu

05-01 Primero dia a la escuela

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

09 Januari 2015 | Costa Rica, Brasilito

Vandaag zoveel Spaans geleerd op school en nog meer mensen leren kennen. Finland, Rusland California, Texas, Nederland, Duitsland, Canada, Frankrijk, van alles wat.
Daarna even shoppen want een handdoek is wel handig hier;) Ook met de verkoper veel lol gehad en na 15 min stond ik achter de kassa broeken te verkopen. Hahaha! Omdat ik hier niet ben om te werken gauw weer achter die kassa vandaan, nog even chillen op het strand. Daar kwam ik Joel (buurjongen die mij de weg wees naar mijn eigen huis) en compañeros de escuala tegen. Nu aan het avond eten, zodat we met elkaar een biertje kunnen pakken
Buenos noche!

  • 09 Januari 2015 - 00:14

    Wim Van De Groep:

    Superleuk om jouw verhalen te lezen. Ik kan wel merken dat je geniet!

  • 09 Januari 2015 - 01:57

    Alie Je Pleegmoeder:

    hoi lieverd wat een verhalen, leuk om te lezen, je hebt echt trekken van je mams, inbreken in het huis van je gast- gezin, en het huis niet kunnen vinden....waaauw geweldig!! Geniet van alles toppertje en ook ja de foto,s van Schiphol waren echte tranentrekkers. Liefs uut ongs darp. Xxx

  • 09 Januari 2015 - 06:56

    Natalie:

    Lieverd, wat super leuk allemaal!
    Lekker bezig chick en klinkt soms best wat spannend.
    Apen zo dicht bij enz

  • 09 Januari 2015 - 11:23

    Peter Frans Van De Groep:

    ik blijf je volgen spannend liefs van opa

  • 09 Januari 2015 - 18:31

    Mariëla:

    Haha fantastisch! :D ik zie het al helemaal voor me dat je achter de kassa staat!

  • 09 Januari 2015 - 22:40

    Stef:

    Ewa zussie,

    Nice om dit te lezen. Leuk dat je die Spaanse taal zo intensief krijgt nu. Zometeen spreek je meer talen (nagenoeg) vloeiend dan ik doe. Blijf ons een beetje up-to-date houden, zo oefen je op de koop toe je schrijfvaardigheden in het Nederlands ook nog. Ik ben benieuwd naar je volgende verhalen.

    X je broertje Stef

  • 12 Januari 2015 - 15:12

    Stephanie Muijs:

    Super gaaf Heleen! Daar doe je t voor toch, om deze heerlijke dingen mee te maken en daarna te mogen delen met je mensen! Je doet t hardstikke goed. Lekker genieten wijffie! X

  • 12 Januari 2015 - 15:13

    Stephanie Muijs:

    Super gaaf Heleen! Daar doe je t voor toch, om deze heerlijke dingen mee te maken en daarna te mogen delen met je mensen! Je doet t hardstikke goed. Lekker genieten wijffie! X

  • 12 Januari 2015 - 15:14

    Stephanie Muijs:

    Super gaaf Heleen! Daar doe je t voor toch, om deze heerlijke dingen mee te maken en daarna te mogen delen met je mensen! Je doet t hardstikke goed. Lekker genieten wijffie! X

  • 13 Januari 2015 - 17:16

    Marscha:

    Oow lieverd zo leuk om je verhalen te lezen!!
    Geniet!
    X

  • 19 Januari 2015 - 13:27

    Woutera:

    Hoi Heleen, wat leuk om zo je verhaal te lezen. Zo blijven we op de hoogte. Zo te lezen heb je al veel plezier, ik zie het zo voor me. Doe voorzichtig en geniet ze . Lieve groet van Woutera en natuurlijk een dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heleen

Actief sinds 31 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1141
Totaal aantal bezoekers 2642

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 30 Juni 2015

Dreams come true

Landen bezocht: